bllläää

jag är helt slut asså plus att jag har världens huvudvärk. Ska ta och sättapå en film och lägga mig. Kommer säkert somna som en stock:)

kan dra dagen lite kort:)

började med att jag åkte till stallet vid halv 1 sen kom familjen hall och red och sådär. Sen kom Emmy då drog vi till jysk sen käkade på donken. Sen red vi en lååångtur. körde även lite dressyr med gubben. Han tyckte det va såå fruktansvärt jobbigt. så det är något vi ska träna mkt framöver.mina ben är helt döda. hahhaa
Sen hade jag tur att någon snäll männsiak hade mockat birks box. så hade bara mulles kvar:) Så mockade den sen åkte jag hem och nu ligger jag här:P hahhaa det va denna dagen:P

Imorgon blir det som vanligt stallet. Ska träna nh träning med mulle:) och sen ta en skrittrunda med birk:) det är vad som händer imorgon:)

nu ska jag försöka sova :)

Puss&Kram//E



Kärlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0