fläskpadda

Ska strax krypa ner och titta film:) är som sagt vrål trött-.-'

Emmy 2 skickade mupp bilderna och vissa kan jag fan inte ens visa:P hahahaha visa bara någon:P hahaha För jag ser ut som en överkörd fläskpadda  typ hahaha:P Men vi hade roligt när vi tog dom iallefall:P hahaha


asså USCH:P typ cowboy eller något:P



Krama om min lilla älskling<3



fläskpaddan älskar sin birk:)<3 ihihih


det var alla bilder ni får se:P dom andra är förbjudna:P hahahaha

Blir väldigt irriterad på folk. Som inte kan vara glada för min skull! utan ska direkt hacka på hur jag har pengarna till att ha mina hästar. blablabla. En grej ni har inte med det att göra. Sköt erat så sköter jag mitt. kan ni inte vara glada för min skull så kan ni vara tysta:)

Ne nu ska jag krypa ner:) hoppas jag kan sova inatt:)

Puss&Kram//E



Kommentarer
Postat av: mellan

haha XD

2010-08-17 @ 21:08:16
URL: http://beautysasa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0