fredagen den 13

Min rygg är hemsk har så sjukt ont. Har bara Mulle att skylla-.- han e å fruktansvärt JOBBIG!! dom sa att han inte va hingstig:P men han är tokig:P hahahaha Men han e underbar lilla fisen:) Prövade även alla täcken. Han tog det AS bra. ingenting han stod bara stilla. Det är första gången ha någonsin hade något på sig. Så är super stolt:D Sen tog jag ut honom på gräsmattan så han fick beta lite:) Då blev han riktigt stirrig:P Imorgon ska vi släppa ihop han och Tjalle. Han har fått stå inne nu och känna sig hemma:) Så får hoppas det går bra:)

Så idag har jag bara varit istallet:) Yoshi har lekt en massa med Göte en stor svart hund:) dom älskar varandra. så nu ligger hon utslagen i soffan:) ihhih min lilla älskling<3<3

Idag har jag även shoppat. blev ett rosa koppelset till Yoshi ett domi ulltäcke till Yoshi:) Som hon ska ha inne i stallet på vintern:) Sen fick birk ett AS snyggt sommartäcke:) Sen fick mulle 2 svetttäcken, 1 vintertäcke, 2 grimmor, 1regntäcke. Han växer så om några månader är det för litet. Så 105 i täcke har han nu:) köpte ett svetttäcke i 115 och ett i125 fakitskt för när han blir stor passar det:) Sen köpte jag med borsta till honom:) så han inte behöver ha birks:) ihihihh Älskar mina djur någont fruktansvärt! <3<3<3



<3<3



<3<3<3



älskling<3<3



sötmasken <3<3


hahahaha masken och göte:P


Nu blir det att titta lite tv sen krypa ner:)  Puss&Kram//E

saknar min Ricky en massa!

Kommentarer
Postat av: Emmy Carlsson

aww vad söt yoshi är i våran fina dyna XD

sötisen

2010-08-14 @ 21:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0