hästhästhundhund

min uppdatering suger så gör även läsarna:P hahaha

men är som sagt typ aldrig hemma:P är hela dagar i stallet:P där jag bor nu typ. haha inget fel med det:D älskar att vara hos min prins:)

dagen började med att vi åkte och kollade på familjen halls nya häst:) sen åkte jag ut till min:) Satt och snackade lite skit, sen pysslade jag om honom. och gick ner å körde lite horsemanship:) gick toppen. Sen gick jag med honom lös en runda:) Sen gjorde emmy jag och carro våfflor. vi hade en liten häst vid namn birk som stod och försökte ta glasen av någon konstig anledning. hahaha normal ponny jag har:) Sen på kvällen tog jag mig ut påen galopptur:) han tyckte det var super kul :D sen kom jag hem runt 9:P tog faktiskt med mig donken hem:D

Nu ska jag försöka sova:) har massa grejer att fixa innan stallet:) sen blir det stallet hela dagen:D

Puss&Kram//E

kommer nya bilder sen:) tog massa fina med Emmy 2s kamera:D hahha



mina två skatter <3
ni får alla problem att försvinna<3<3
jag har världens bästa och underbaraste djur<3
älskar sönder er två:D<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0