mulle

Yoshi mår tack och lov bra igen. inga utslag ingenting :D så skönt och se henne normal igen:) idag har jag spenderat hela dagen istallet:) hämtat hö och sådär:) prata skit.hostat sönder som vanligt-.-

nu ikväll har jag och ellah haft vårat kvällsnacka:D vilket alltid behövs:D hahaha int emånga som har så dålig humor som vi har:D hahaa

Sen ska jag väl avslöja vad som kommer i slutet av veckan;) Mulle:) En 1 årig hingst:) shettis och svensk ridponny:) som jag ska ha och pyssla med:) sen ska han köras in om ett par år:) längtar jätte jätte mkt:) min blogg kommer handla mkt om min utveckling med honom och sådär:)självklart om birk och yoshi och min älskling med:)

Ne ska sätta på en film och sova:)

Natti natti//E



Mulle:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0