Presentation

Mulle är en 1 årig hingst som är född den 29 april 2009:) Han är en blandras mellan shettis och svensk ridponny.Nu är han 118, så han är fortfarande en liten skit:) Han ska snart kasteras då det verkligen inte fungera tyvärr.

Mulle är en trevlig lite prick:) som är väldigt social,orädd och smart och tuff:) Jag fastnade för honom direkt! det var något speciellt. Jag kände att han va min. så den 12/8-10 kom han till mig:) sötare än sötast! Men vi har mkt jobb och slit framför oss:)

det är lite om Mulle:) känner inte honom alls ännu. Men kommer att komma upp mer om honom med tiden som går:) kommer även skriva väldigt mkt om hans utveckling:)



Mulle som liten liten bebis:) och hans mamma Dalia



vet tyvärr inte hur gammal han är här:)men han har nästan växt om sin mamma:) ihihih


Mulle i april:)


Mulle 13/8-10


mulle 13/8-10


vi två 12/8-10



mulle&jag 13/8-10


jag och mulle igen.
jag ser tjock och skum ut. mulle ser med skum ut:P hahaha



Mulle<3


ignorera tjockis:P
Mulle är inte så stor som alla tror:P hahha

<3<3<33

Jag älskar min underbara Mulle<3

12/8-2010 blev du min<3

Kommentarer
Postat av: Emmy Carlsson

aww vilka fina bilder jag tata :D

2010-08-14 @ 21:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0