sista dagen som hingstägare

förlåt fören värdelös uppdatering men min data e sönder:O och jag skyller allt på min vän MAAAAAAARRCCCUUSS:O


Idag är jag för sista gången hingstägare, imorgon klockan 2 kasteras min Mulle, jagär super nervös och spänd. Mkt kan gå fel. Får lite på att dom kan sin sak! min trogna veterinären sen mångamånga år tillbaka. Men endå. Så alla få hoppas att det går bra! idag hittade jag förövrigt min lilla kille i fel hage-.- ett sto brunstar så hna e tokig. Men när jag satte mig ner så kom han till mig:) Men han försökte gå över hela tiden:/

hela helgen har jag varit i stallet:) och myst med mina älskade djur:) birk har problem med en tand:( så veterinären ska komma och titta på honom. min stackars älskling:/ Yoshi blevpåhoppad av en hund som va med i stallet! gud vad arg jag va!! det fick dom veta med!! äckel hund det va.


imorgon blir det en sen uppdatering om hur det gick. för imorogn ska jag vara istallet vid 9 tiden. För ska fia allt i stallet sen kommer hovslagaren vid 11 sen kastering sker vid 2 sen ska jag själv vara på sjukhuset halv 5. mkt att göra! men ibland är det så med!

även beställt en liten present till min älskling<3 åker hem om 4 dagar:D då sk jag pussa sönder min underbara älskling<3<3<3 älskar honom så jävla mkt!!! saknar sönder honom!!!!


Puss&Kram//E



min älskling<3<3



Finaste<3



min fina lilla fis<3



min älskade yoshi <3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0