tadaa

tycker dagen bara ha åkt förbi:S känns som man precis gick upp:P fast jag steg upp halv 12 idag!!! sent som tusan! Gick rakt in i duschen. Sen åt jag lite. tom en hel macka:D hahaha! sen fixade jag lite. sen vid halv 3 åkte jag till sjukhuset. Gick bra. Men ett par tårar kom allt:P hahaha kom hem vid halv 5 sen åt jag en halv pizza:) Efter det bytte vi på våra utmöbler och blabla:P sen duschade jag igen och beställde hem kort till både mig och pappa:)

och nu sitter jag här:) och dricker vatten-.- jag vill ha coooola:D hahaha det bästa som finns:D

Imorgon blir det att storstäda istallet:) Skönt! sen vänta på mulle! ska äntligen rida min älskling igen!känner mig mkt bättre:) hostar fortfarande men inte så mkt:) så imorgon ska jag upp igen:D längtar sönder:)

Ne nu blir det att krypa ner och titta film:)



älskling och tjalle<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0