trickträning!

bloggtorka!! har inte orkat blogga, inte känt för det alls!!

Ibland blir allt för mkt. det är precis vad jag känt! allting har bubblat över och jag har typsuttit iett hörn och lipat:P hahaha Jaja jag e inte mer än männsika!Men nu taggar vi igen:) Så ere med det:)

Idag har jag inte gjort så mkt:) bara varit på sjukan och en snabbis i stallet:) Yoshi han även bli sparkad!-.-  bara nuddade precis! så inget allvarligt som tur va! Men hon tror hon kan hänga i svansarna -.-Så hon fick sig en liten snudd. Så nu hoppas jag hon lärt sig! Kunde gått mkt värre:(

Sen igår va jag fan bäst:P va ju skit väder så skippade att rida. Så mockade hela stallet, förutom två boxar:P hahaa Så mockade 5 st:P duktig jag är;) hahaha Träningsvärken sätter sina spår. haha!
Borstade min lilla suris Mulle med som jag gör varje dag:) och sen klippte jag birks man och borstade honom med:) Vilket jag för varje dag men endå:P hahaha

På tisdag åker mulles kulor:P hahaha. Ska bli skön,t så lillmannen lugnar ner sig lite;) Sen börjar vå tränings! som vanligt mkt horsemanship! sen ska vi trickträna lite;) haha!

Påtal om horsemanship:P Jag är väldigt mkt för det. df jag går med birk gåendes lös efter mig vart vi än går:) om vi är ute påen promenad i byn:) Men min förra cponny va helt  dum i huvudet. Så vi åkte faktiskt till en "mannen som talar med hästar" och det va det häftigaste jag varit med om! tycker det är lite coolt:D inte alla som varit med om sånt;)

sådär det ut när vi kommer!

 

igga mina ben:S ser ut som jag e mer tjock än vad jag är:S ser ut att vägatyp 150 kg:P

 

btw gått ner 6 kg nu;)

 

Någon som kan något om trickträning?? skriv då en kommentar!


Puss&Kram//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0