trött och hostar

Jag hostar sönder-.- gaah! dricker snart upp hela flaskan med hostmedicin. haha prövade det en gång men fick magpumpas så det fungera inte.P hahahahha har inte sovit på 3 dygn. hostar ochhostar och hostar-.-

Känner mig helt störd nu-.- hoppas verkligen jag kan få sova inatt, känner att jag behöver sova sönder!
idag har jag haft den sämsta dagen på länge-.- blää!

Ska sätta på en film och försöka tänka på annat och sova:)

Imorgon sticker jag till stallet as tidigt, storstädning som står på listan. Sen om jag inte hostar sönder blir det att ta en liten runda med prinsen:)

Puss&Kram//E

Emmy2 skickade bilderna hon tog:) så slänger upp en nu, kommer flera imorgon:)



Min fina älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0