trött och sliten

idag har vi haft garaget rensing-.-' Skit tråkigt:P tog precis hela dagen! Så är helt slut nu! plusatt jag la mig klockan 4:P för fick oväntat samtal ifrån Ellah:D va fan 2 år sen:D Så vi hade mkt att ta igen. haha:D Väldigt trevligt:D

så ska faktiskt lägga mig tidigt :P det säger jag alltid. Men känner att jag behöver sova sönder känner jag:P haha men förhoppningsvis så :D

imorgon blir det stallet som vanligt:) Puss på min polle!! :D<3<3

Ellah ochjag bestämmde oss även för en resa till Paris nästa sommar:) Sen tänkte vi ta en sista minuten på hösten med:) Men lite dyrt när jag inte har jobb och ha häst och så:P haha Men bara att börja spara:D Ska bli as roligt och jag längtar sönder:D


somni ser har jag ändrat min headline. och nej jag har inte kvar Nova. Så slipper ni fråga mera. utan nu har jag bara min älskade yoshi och min lovely Birk:) <3 Bästa djuren ever<3<3


Puss&Kram//E





Love<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0