trött trött och trött

Jag är så sjukt trött. Sov knappt något inatt heller-.- Så typiskt!! hoppas jag kan sova inatt!

Idag har jag ifallvarit som stallet hela dagen:) Åkte dit vid 2 och kom hem 9:) så inte så överdrivet länge endå men mkt hände på dom timmarna. hahha

Började med att vi fikade när jag kom dit:) sen mockade jag mulle och birks box som vanligt:) haha jag va helt slut efter:P haha Sen fixade vi massa annan skit. Som att spänna trådarna på staketen m.m

Sen tur vi en tur med hästarna. jag hade en med mig en handhäst där lilla hanna satt på. Sen skulle vi rida ihagen efter vi skrittat en runda. Då flyger stackars hanna av och bryter handen:( Stackars lilla tjejen!Så slutade tyvärr inte bra:( Sen fixade vi det sista istallet och mätte mulle och borstade och myste med honom:) så han är 118 cm nu:)


ne ska slänga mig i sängen och glo film nu . Lär väl inte kunna sova som vanligt men man kan ju hoppas:)

Puss&Kram//E

dina undanflyter är så dåliga-.- jag är inte dum!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0