wiie!:)

jag är helt slut idag! Somnade klockna 5 idag på morgonen:) Ellah min tokvän ringde och tjabbade sen sjöng vi sen lallade vi:P hahah Men ibland behövs det med:) Sen vaknade jag runt 12.Så blev ändå ett par timmar:)

Sen vid 1 drog jag ut till min älskade hästar:) Vi släppte ut Mulle för första gången tillsammans med Emil:) Det gick super:) Först skulle mulle sätta på Emil:P haha Men sen blev dom bästisar och började busa:) Tur det iallefall..
Sen borstade jag även HELA mulle idag:) han stod stilla och var så duktig:) sen provade jag det nya regntäcket med. Passade perfekt:) är stolt över honom:) Men längtar endå tills hans blir vallack. hahhaa:)

Sen provade jag westersadel på birk! säger bara kärlek! så blir att inskaffa en sån om något år:P haha Men först på tur är en ny allround sadel:D och ett regntäcke! det är bara ett måste!! Så ska ta och inskaffa mig ett nästa vecka:)

Nu ikväll blir det bara att chilla galet. Är så sjukt trött. Yoshi ligger helt utslagen i soffa. haha. Hon harhaft fullt upp med att jaga flugor min lilla älskling<3:)

presentation kommer om Birk med. men orkar inte idag:P haaha

På måndag ska jag ringa hovslagaren, hans hovar ser ut som fan:( så han få fina fötter igen:)

Bilder från idag



Första gången dom träffades:)



Mulle<3



<3<3



Min fina pojk<3



<3<3



<3<3<3



<3<3<



Mulle&Emil:)


tjockisen kom med på bild:P jag ochlilla mulle:)



Älskling<3<3



Min fina flicka<3<3



Finaste <3<3



1 timme efter vi hämtat han:) <3

Kommer ett till inlägg ikväll. men flumbilderna som Emmy2 tog på mig och birk:P haha

Puss&Kram//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0