dagarna

är as trött och ska snart ta och krypa ner:) Men tänkte först ta och blogga lite:)


Idag: har det faktiskt inte hänt så överdrivet mkt. Vaknade ganska sent efter en sömnlösnatt-.- Sen städade jag lite sen drog jag till stallet. Mulle va överjävlig idag och väääldigt förbannad! tokhästen. Och idag fick birk vila så va bara det vanliga som gällde :) Sen va det ner på stan och kolla. Är inte så mkt för det men men:P haha Sen tog vi något och åt och nu sitter jag här trött och sliten:) hahaha.

Igår: spenderad hela dagen istallet(som vanligt). Började med typ ponnyridning eller något:P haha Massa kids som skulle rida små hästarna. Så medans dom höll på mockade jag och det:) Sen tog jag ut birk på en galopptur i skogen! så galet skönt! de bästa sättet att rensa hjärna och bara njuta!! sen bet birk mig i fingret något fruktansvärt!!-.-' Så är assvullen och såret är helt infekterat -.-' Smidigt!! Men så kan det gå :P hahaha! Mulle ochjag bråkade när jag borstade honom. hhaa han ska ta ett steg fram då backar jag hoonm. sen gör han så igen. Sen höll vi på så:P men han har förstått att jag är envis! haha. Men han e riktigt duktig nu!! går jätte bra att borsta benen innan började han hålla på att tramsa.  sen en grej som är bra. När jag står och prata mednågon och ha hästen i handen. Så lutar jag mig alltid. Lägger armen över och sådär. och den gången hade jag mulle i handen och tänkte inte pådet. Men han stod lungt och åt :)


Mulle och yoshi är typ bästisar eller något:P för såfort mulle ser yoshi blir han superglad:P Då springer han fram till yoshi och så slickar yoshi han på mulen:) haha ser så gulligt ut:)

Ne nu ska jag sova:)

snart ska jag hem till min älskling!! saknar honom så!! <3<3<3 Längtar efter att få pussa påhonom <3<3

Tillsammans
18/6-09<3
Förlovade
09-09-09<3

Jag älskar Dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0