WIIEE:D

Jag har försökt gå ner ivikt:P och nu har jag lyckats:D inte där jag vill vara ännu på långa vägar:D men jag är på g;) ställde mig nervöst på vågen som visade 59 :D wiie! vägde 64 från början. så nu har jag alltså bara 9 kg kvar :D tills jag når 50:D dit kommer jag en dag:D jag är fortfarande tjockis men förhoppningsvis går det bara neråt:D låter kanske lite för vissa. men jag har sn kroppsform ifrån början. jag ser asså tjock ut när jag väger 59. jag tycker jag själv ser normal ut när jag väger 45.men lite fett på kroppen ska man ju ha:D

och hur har jag gått ner ivikt:P jag har inte en jävla aning om rent ut sagt:P jag tränar ingeting  men funkar tydligen endå:P hahahaha  bara hoppas det fortsätter:P hahahaha


Puss&Kram//E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0