jävla snöoväder!!

Fy fan vilket jävla väder:S världens jävla snöoväder! usch nu börjar jag bli lite less på detta. Jag vill kunna rida normalt utan att frysa sönder och behöva brodda och skit-.- blää!

Idag har har jag bara varit istallet:) Myst med mina darlings:) Det är väl vad som hätn nu idag:) Sen får man se vad som händer ikväll:) Sen håller jag även på att sluta röka:P mitt vad med frida:P hahaha Får väl se hur detta går. 2 dagen nu:P Bara hoppas det håller isig:P haha! 

Fan jag måste verkligen börja köpa mina julklappar-.- Roligare att slösa pengar på sig själv istället och djuren haha:P Men är ju bara jul engång om året så:) haha Men ska lägga upp min önskelista här:) haha:P vilket iår bara är hästsaker :P hahaha


Usch idag äre tydligen min tur att laga mat-.- värdelöst hahhaa:P bättre förr när vi åt ute varje dag:P hahaha Men men ibland ska man väl leka kock med;) hahaha

pajat min kamera, df det inte kommer upp några nya bilder. Men ska kirra det =D


Puss&Kram//E


Min underbara flicka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0