längesen

Tusan vad längesen det va man skrev här:P haha.. Men nu är jag tillbaka igen :) inte orkat blogga förut och ha faktiskt inte haft tid :)

mår faktiskt skit, börja bli riktigt sjuk-.- så idag fick jag faktiskt be en kompis ta hand om mina pojkar. Men gud vad jag saknar stallet. Men imorgon ska jag ju dit igen så:) Så idag ska jag bara chilla sönder :) hihi..

annars är livet som vanligt:) har även bestämt mig för att göra allt för att komma in på skolan nästa höst, vill läsa till fastighetsmäklare:) Så i vår ska jag plugga upp betygen som behövs för att söka :) sen ere bara att hoppas att man kommer in :) taadddaa :)

Är så galet shopping sugen men hittar man något? nej självklart inte. När man väl ha pengar då hittar man inget-.- Men känner att jag måste köpa något:D haha

Puss&Kram// E







Finaste i livet, allt jag behöver :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0