lev inte för andra, lev för dig själv

Jag känner verkligen att jag behöver få skriva av mig! Mycket har hänt idag. Gör mig själv lycklig eller göra andra lyckliga? det är en fråga jag ställt mig själv många gånger idag!

Allt handlar om birk. En häst jag inte trivs med. Att få utskällningar av folk tills man lipar är jäävligt illa! Jag gråter aldrig knappt. Men idag fick folk mig att gråta. Att göra det i live jag inte vill. Att behålla birk och förlora en häst jag verkligen verkligen vill ha! att hota och manipulera. Det är sjukt! jag är riktigt jävla ledsen men mest är jag så arg. Jag ska ha en häst jag inte rider som bara går där. Oj vad roligt. Fy fan jag vill bara lipa av tanken.

Men jag ska fan inte låta andra bestämma över mig. Jag får helt enkelt flytta hästarna inget mer med det. Stället jag älskade blev nu ett ställe av oro. Tom vännerna som gått från att vara med en till att stå emot en.

Jag har lärt mig av ännu ett misstag. Jag ska aldrig mer låta någon bestämma över mig. Att göra mig själv lycklig är viktigare än något annat. Synd bara att folk är så jävla ego, framför allt när du inte ens ha med saken att göra!

Jag vill ha den andra hästen thats it! så stallplats sökes!!!!!


Puss&Kram//E



Kärlek <3<3


Kommentarer
Postat av: Mellan

Fan vad tråkigt :( att du inte ens själv ska kunna bestämma eftersom att du är vuxen , tycker också att det är tråkigt att du ska byta stall men jag förstår .Liksom inte lika kul att vara på ett ställe där man inte trivs längre . :(

2010-12-27 @ 02:00:46
URL: http://trollungen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0