Lycka

Varit dålig på att blogga. Men idag har jag knapptvarit hemma:) Dagen började med att becca kom så drack vi lite julklappar:DSen gled vi ner på stan:) Åt och shoppade lite:)

Sen åkte jag ut tiill mina älsklingar:)Så va där imånga timmar:D Sen hem och bytte om sen åkte jag hem till becca så käkade vi lite och chillade:D Sen nu sitter jag här:) Så har min dag varit idag:) haha!

Jag känner en glädje varje dag och det är till mina djur, vet allvarligt inte vad jag skulle göra utan dom:) Det är ren lycka:) Min lycka i livet:) <3<3 Och jag längtar till min storplutt Covering mind(nicke) kommer hem:) vi hoppaspå nästa vecka:D får jag bara stallplats i det stallet:D så gör han det:)Längtar rikigt mycket:)

Nu blir det en film sen sova förhoppningsvis:)


Puss&kram//E





Min lycka i livet<3<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0