skratta eller gråta

Livet kan vända rätt fint, framför allt med personer som ljuger. Jag tror aldrig jag blivit så sårad och lurad. Men man lär sig av sina misstag. Dags att glömma och gå vidare. Detta året har varit det värsta någonsin förutom att jag köpte mina underbara djur! Det är det bästa jag någonsin gjort:)  Dags att se framåt fast det just nu är jävligt mörkt.

Idag fick jag iallefall min första långklänning:D Jag älskar den:D har alltid velat ha menaldrig vågat köpa. Men kan säga att det kommer hänga fler långlänningar i min gardrob framöver:D haha


Fick bli denna skönheten :)
den finns på Gina Tricot och för bara 500 kr:D
Normal i storleken men ganska lång:) jag har 36 och den passade perfekt:D

Denna månaden vill jag inte ens veta hur mkt jag shoppat för:S 3 par skor:P och typ 5 klänningar och gud vet allt:P hahaha Men men  tröstshopping är det bästa jag vet:D det lindra allt för en minut eller två hahaa :)

Även shoppat julklappar till mina djur:D Men yoshi har redan öppnat sina som låg så fint inslagna under grannen, haha Men mulle ha fått en lädergrimma som jag ska gravera in hans namn i:) Sen ett Amigo täcke:) Rött skit snyggt:D Senhar jag bara 13 julklappar kvar:P hahaha


ne nu ska jag skriva julkort och dricka lite kaffe:)

Puss&Kram//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0