trött

Jag är galet trött jag mår äckligt illa :( fy fan assa :(har sovit dåligt, och inte ätit på snart 2 dagar:S jag kräks typ upp det igen :( och ha feber :( så jäävla värdelöst :( FÅ se om jag orkar åka ut till mina prinsar idag eller om jag bara ska ligga hemma och vila upp mig.  Få se väl se vad som händer. Yoshi skulle till veterinären vid 3. Få hoppas det går bra  idag och att man inte blir urfattig. 

Måste snart börja shoppa alla julklappar! inte ens börjat och ha fan 15 pers att köpa till typ:P ahhaahhaa Usch hatar att handla åt andra:D hahaha Roligare att köpa till sig själv:D

Ne ska försöka få i mig en macka och sen lägga mig en runda igen :)

Puss&Kram// E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0