julklappar

Ett par dagar sen jag skrev här igen:) Men har inte haft tid eller orkat :) Har varit istallet sen flippat runt med Frida som vanligt:) Igår klippte jag mig :) tog av 4 cm på längden och klippte lugg igen:D hahaha Blev klippt två gånger i ryggen men det va väl lugnt:D hahahaha  Men frida hon kan hon haha :D Vi har även hittat vår drömbil HAHAHAA fast våran ska vara rosa:D  haha

Idag har jag bara varit istallet, så äckligt kallt -15 :S det är fan sjukt! hatar när det är så kallt och sen all denna snö. Den kan ligga kvar över jul sen kan den försvinna så man kan börja rida normalt igen:) och slippa ha tusen tröjor på sig och termos. Jag vill ha våår och sommar:D

Ikväll ska jag väl handla julklappar, har 12 att handla till och ha bara köpt till en :S Gaaah :P så svårt man vet inte ens vad man ska köpa till folk. Det som är det värsta med julen. haha vet knappt själv vad jag önskar mig förutom min billiga önskelista haha :P Men ridstövlarna skulle jag KANSKE få:D Fast blir efter jul isåfall, för vi har ingen butik här istan som har dom:( Men bara att hoppas pappa e lite snäll:D tihihi

Ne nu ska jag vika lite tvätt och plocka-.-

Puss&Kram//E


blev galet nöjd med håret i helgen:D taada:D



HAHAHAHA vrålåket;)



Vi är så fucking bäääst :D<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0