yourself

Går icke att sova, tankarna snurrar. Allt mellan himmel och jord. Mycket runt ebba i morgon den 28 är det 1 år sedan:S jag kan fortfarande inte fatta var det året tagit vägen:S vad har jag gjort? vad har hänt? Ser jag tillbaka på året som varit, kan jag säga tre saker,

misslyckande
meningslöst
lycka

det är vad jag har att säga om året som varit tyvärr. Gjort stora misstag jag idag ångra, men jag har även lärt mig en del av dom. Som jag kommer ha nytta av i framtiden. Det är väl det positiva i det hela.

Nästa år ska det bli ändring på det mesta, jag ska hitta mig själv för förstagången, jag ska bli vuxen, börja ta ansvar för mina handingar, sluta leva på pappa. Börja stå på egna ben. Så nästa år blir ett år tillägnat mig själv bara mig själv. Jag ska bli lycklig igen, jag ska bli emmy den vanliga emmy, glömt hur den emmy är, så dags att ta reda på det. Det är vad jag ska göra.




Do one thing that makes you happy everyday =)
det ska jag börja göra:)



Dags för en stor förändring i livet:)
jag ska ge allt, jag ska inte ge upp:)
Nu ska jag göra saker för mig själv, och bara mig och ingen annan

its all about me;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0