52

Sådär då var med hemma ifrån en god middag hemma hos Mattias:) Väldigt trevligt och mycket god mat:) Ätit så mycket att jag nästan spricker. haha Men det är alltid ett gott tecken:D haahaha

Ricky picky har lan här hemma, så blir fullt ös nu några dagar:P hahaha.. Så Ida och Frida kommer hit snart och håller mig sällskap, blir att spela lite tvspel:D haha nya beroendet?:P känns lite så! men är grymt roligt iallefall:D det är huvudsaken =D

Igår kväll fick jag ett lite shoppingsug och beställde faktiskt byxdressen eller vad det heter efter mkt om och men:P haha Den ser sjukt skön ut:P 150 kronor är inget att gråta för om man inte använder den:P hahaha Men hoppas den ser hyffsad ut så man kan ha den ute på stranden och så:P



Gina tricot:P

btw jordgubbar är fan galet dyra:S Vi köpte hem igår 52 kronor:S WTF liksom:P

ne nu ska jag göra något annat:P blir säkert ett par inlägg idag:)


Puss&Kram//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0