Bilder

blää vad trött jag är-.-' Har fått tillbaka min äckliga järnbrist! så fort jag slutar med medicin så kommer den tillbaka! värdelöst! så ska ner till apotekt i morgon och hämta ut nya. .

idag har älsklingen och jag har städat, eller jag har gjort det:P hahaha. Han är söt och kommer precis när man är klar:P hahaha fast jag älskar honom ändå:D hahaha! ska bara dammsuga och torka golvet, sen är det klart:D

Kan berätta lite om gårdagen när jag ändå skriver:P Stack till ida och david vid halv 9 tiden. Sen drog vi hem hit för att spela vårt älskade tv spel:D och jag vann ;) iallefall första rundan:D hahaha. Sen träffade vi Mohammed och Zandra och deras kompis som har en grandis:P Denna gången skrek inte Nova och yoshi när han  kom nära:P haha.. Så dom lekte en runda:) Sen drog vi hem och spelade ännu mera:P Runt halv 3 fick jag värsta skrattanfallet och asg i typ en kvart:P hahahhaa:P övertrött:P Så vid halv 4 kom vi i säng:P hahaha Mycket rolig kväll/natt :D

Sen idag fick jag bilderna ifrån fotograferingen:D är så sjukt nöjd!Ska förstora några bilder snart:) Men frågan är bara vilka:O så många fina:) Kommer lägga upp alla här:) Blir bara några nu:) thihihi.. Men stör mig på kopplen och halsbanden -.-' Att man inte tänkte mer på det! men är cp nöjd endå:D Tack Jennica här finner ni henne http://www.jenfotografi.com/








visst är bilderna fina:D?

Jag älskar dessa bilder:D

Dom kommer snart hänga snyggt över soffan:D
Tänkte bara förstora 3:P men blir nog att hänga någon i köket och hallen och kanske sovrummet med:P
hahahahah:D

Snart kommer alla de andra bilderna med:)

Puss&Kram//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0