Bowling

somnade vrål sent i natt med-.- och känt mig äckligt trött hela dagen. Men man har inte suttit hemma och slappat för det utan har varit fullrulle idag :D

dagen började med att vi mötte upp Frida, Ida, jennifer och idas syster för att spela lite bowling:P det gick ju som det gick:P Ida kastrade klotet bakåt och jag slängde över på andra banan. åhh så sjukt sur jag var:P hahahaha jag skulle vinna men icke:P hahahaha

sen kom fridas och idas killar. sen drog vi hemmåt och bestämmde oss för att laga tacos =D så blev tacos uppe hos jonny och frida. Sen skulle vi spela basket så började det regna. Så vi gick in. Och nu sätter jag här:P har faktistk krypit ner i sängen nu:P fundera starkt på att sova för har världens huvudvärk och är äckligt trött -.-

förövrigt är jag skit sur just nu:P så lika bra att sova :P hahhaa tråkigt att en speciell dag, ska skita sig -.-

Puss&Kram// E




gammal bild på mina älsklingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0