busbus

dålig uppdatering idag. Men har inte varit hemma, sen hade jag ida och frida här:)

Dagen började skitdåligt, med ångest och skit,men vissa dagar ska man tydligen ha det med:P hahha. Sen gjorde jag lite god mat;) sen kom tobbe och albin.Sen mötte vi upp Frida och ida och Jonny. Sen stack vi och mötte Fatima och simon och akira:) Så stack vi ner till agillity banan. Så hundarna fick busa och ha sig:D

jag satt även om planerade fatimas förlossning! hahhahaha jag skrattade så jag höll på att dö:P hahahaha Så vi var med dom några timmar:) Sen stack vi hem till oss och så spelade jag ida och frida lite tvspel:D hahahah vårt nya beroende:P hahahahha! och nu sitter jag här:P min laptop la även av igen-.-' Mattias är räddaren i nöden:D hahaha tusen tack:)

Hoppas på en bättre dag i morgon, med mkt sömn! Ska sätta på en film och sen blir det väl att sova:)


Puss&Kram//E


<3<3

(Bild från fotograferingen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0