fördommar

Folk säger jag inte ska ta åt mig. Men hur mycket ska man tåla? Jag är en sån person som tar åt mig. Jag tycker det är fel att klanka ner på andra och jag tar inte skit! frmaför allt inte om det handlar om det jag älskar mest av allt.

Varje dag får jag höra skit  om mina bebisar(hundarna). Dödar dom inte hundar så är dom aggresiva! Det gör mig så förbannad. Din hund dödar min hund om dom leker? Vad i helvete är det? att yttra sig om något när man inte vet någonting är så jävla fel. träffa dom och skaffa sedan en bild! inte innan!

Kamphundar, det är för det första ingen ras! Det är inte hunden det är fel på. det är ägaren!  Allt hänger på ägaren. och ge mig ett påhopp med att mina hundar är mördar maskiner och kamphundar. Jo dom är ju så jävla farliga! deras bästa vän är en chihuahua och dom är  tycker jack russel är läskiga och en padda skrämmer skiten ur dom och dom älskar allt och alla. Visst låter dom farliga!! Jag får ofta frågan hur vågar du ha en sån hemma? och att ens lita på dom. 

Dom är precis som vilken annan hund som helst. jag litar på dom till 100% annars skulle jag inte ha dom. jag vet vart dom går för. Dom är genom snälla. Osäkra men gudomligt snälla.  att kalla dom för såna eller de där. När personerna vet precis vad dom heter gör mig så förbannad! Dom är ingen såna där. Utan dom är Nova och yoshi. 

Det värsta är när mina vänner börja klanka ner på dom! vilket väldigt många börjat göra. jag vet inte ens om det är mina riktigt vänner. Jag tycker att bara för att massa muppar har förstört rasen rykte behöver det inte betyda att ALLA gör det! Dra alla över en gräns. Ska vi börja göra det med allting då?  Man hör ju själv hur illa det låter!

Nästa gång tänk steget längre eller håll det för dig själv! För det är människorna vi inte kan lita på! tänk på det. Det är männsikan som gör hunden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0