fy fan!

jag säger bara ett ord! trött!!!!!!!!!! jag är så fittigt jävla trött! Men kan jag sova! Neej-.-' inte sovit sen i onsdags! jag har avbokat allt idag! för känns som jag ska svimma när som helst:S skulle spelaat minigolf idag och varit påsjukan! Men det avbokades. För min kropp orkar inte! jag fattar inte varför jag inte kan sova-.-' När jag är cp trött! tänkte lägga mig vid 10 idag. och förhoppningsvis somna innan 8-9 på morgonen.

Sen skrev maria som har hundarnas bror och sa at hon var i Västervik. Så jävla typsikt! när man inte orkar:( åhh blir så sur på mig själv.

ska åka ner till pappa snart:D längtar as mkt. men såg väderprognosen och såg att det skulle vara mellan 25--30 grader varmt hela veckan och helgen! roligt att sitta på en buss i 4 timmar-.-.Bara acn funkar men det bruka den aldrig göra-.-' Värdelöst.

I helgen händer massa skoj:) Längtar verkligen:) ihihih.

är faktiskt asglad att jag beställde den där byxdressen.Skit tunn och skön att ha nu när jag ska åka!:D passar perfekt till äckligt varma sommardagar:P

Ska slänga in hundarna i duschen nu, dom är super varma:( stackarna!

Puss&KRam//E





Jag älskar min underbara Ricky <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0