mango

Inte orkat blogga idag faktiskt:P haha

har inte hänt så jätte mycket idag. Sov skit dåligt i natt tyvärr-.-' Så vi bestämmde att vi bara skulle ta det chill idag:) Har små pysslat lite här hemma:) Sen gick vi och storhandlade :) Sen har jag planerat en grillning med mina syskon :) Och sen pratat med Mellan i typ 1½ timme:) Lilltjejen hade mycket att prata om:) haha Vi bestämmde att vi skulle ha en liten tjejkväll när jag ska hem till pappa:) 

Älsklingen och jag har nyss tagit en lång och varm dusch:) Sen smörjde jag in mig med min nya bode butter :) Med lukt av mango! Säger bara mums! den luktar så jsukt gott:) jag gör alltid med kokos annrs :P hahaha Intressant fakta jag vet:P

ne nu ska jag spela lite :) För sen blir det sängen. Blir en runda på stan i morgon:) Sen är det 18års fest för Frida:)

Puss&Kram// E




hahah en rolig grej som hände när vi va ute på kvällspromenad. En padda dyker upp. hundarna va livrädd:P hahahaha nova stod och morrade åt den lille och då hoppade han till och hundarna bara flög iväg:P hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0