ny design

sådär då var jag klar:P jag är inte nöjd:P men bättre än förut! det är ju det viktigaste :D hahhaa Jack fick hjälpa till lite:P hahaha. Tappade humöret ett ex antal gånger:P när jag skulle försöka mig på något mupp program:P hahaha
Men nu är det klart:P säg gärna vad ni tycker:P

Ikväll har det inte hänt så mycket, har tagit det cp lugnt! är äckligt trött och ska strax ta och krypa ner:) Imorgon vet jag inte vad som händer. Men vet att jag får min efterlängtade jacka iallefall:D eller om det går som det ska:P och det hoppas jag verkligen! är taggad på att se hur den ser ut:P hahaha.

Tänkte lägga upp bilder ifrån fotograferingen! i inlägget efter detta:P hahaha Så blir två delar..


Puss&Kram//E



Old pic ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0