Regn regn regn -.-'

fy fna vilket väder:S regnet bara öser ner!! vi som vill gå till affären och köpa glass så vi kan göra margng kraffs:P hahaha och köpa lite mat:P haha Får hoppas det går över snart:D

kan ta lite kort om vad som hände igår:)

dagen började med att vi drar in till stan för att handla lite på systemet och jag handlade för första gången där:P och jag skämde även ut mig så går aldrig dit igen:P hahhaa.  Sen mötte vi upp ida. så gick hon och jag lite på stna och letade present till Frida och en klänning till mig. Men jag hittade ingen -.-' Men vi hade två skoj presenter till Frida en solhatt för att matcha hennese solstol:P sen två prinsessa shampon:P hahaha men glitter i :D hahaa.

Sen efter det gick vi faktiskt hem:P Sen lagade jag lite mat och sen började jag fixa mig. Bytte kläder och skor typ 242352 gånger Sen vid 7 stack vi bort till lokalen där Frida hade sin 18 års fest:) det var väldigt trevligt :)  Där är gårdagen lite kortfattad :)

Idag ska vi bara slöa och äta god mat. Tvätta lite och plocka som vanligt :)

Puss&Kram// E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0