regn regn regn

Usch regnet bara öser ner! så jävla tråkigt -.-' Fast lite mysigt när man är inne. haha..

har varit fullrulle hela dagen, men det är skönt ibland:) Började med att jag var i skolan vid 2 tiden:) Gick faktiskt dit:P haha sen var jag där 40 minuter kanske, sen gick vi ner till stan. Och så var jag på sjukhuset, och det gick med bra:)  sen gick vi en runda på stan. Fick med oss ett nytt hundhalsband och en ny leksak:) 

Sen orkade vi inte gå hem så vi tog bussen :) Sen började vi städa lite och handlade och har nyss ätit middag:) Ska strax ut med hundarna. Sen blir det film med Ida och Frida:)

Puss&Kram// E

Ikväll kommer det massa bilder från när vi badade igår:)







jag saknar dig något otroligt :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0