sjuk sjuk sjuk

inte orkat blogga på ett par dagar. Har legat sjuk och inte rört mig en meter ifrån sängen! känner miig faktiskt lite bättre idag! Haft hög feber, snorrig och hals ont och hosta! helt värdelöst! Så nu hoppas jag på att bli frisk! palla vara sjuk mera. Speciellt när det är så fint väder ute!!!!!!!!!! ska faktistk försöka ta mig ut lite idag!  kanske piggar till lite mer då vem vet;)

alla ni som vill se bilderna ifrån fotograferingen får vänta lite till :D Men dom kommer snart hoppas jag:D eller iallefall någon så ni får ett smakprov:D läängtar:D

nee ska försöka väcka min älskling, han ligger fortfarande sjuk :(


Puss&Kram// E




Pure Love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0