sol

jisses vad varmt det är ute. lite väl varmt för mig. hahaha Men det är endå skönt med sol:D roligare än regn :D haha

Har faktiskt inte hänt så överdrivet mycket idag :) Håller på att plocka lite här hemma, så otroligt tråkigt -.- Men dunkar högmusik och sjunger :D då går allt =) Har börjat på med tvätten med. Fan vi har tvätt för en hel jävla barnfamilj:P Fattar det inte. tvättar fan varje dag:P hahaha.  skulle dött utan min tvättmaskin! hahaha

jag är jätte sugen på att åka ner till sjön. Eller ja sjön och sjön. Havet blir det :) Bor ju vid havet nu :) ihih alltid mysigt så att säga: D jag vill bada :D älskar att ha hundar som älskar att bada:D min förra pälskling Ebba tyckte inte det var så roligt. eller rättare sagt hon hatade det:P haha vad jag saknar min Ebba :'(.

Får se vad som händer. Ska ut och gå en rikigt lång kvällspromenad sen. Men är fortfarande inte bra :( Men orka inte ligga hemma mera! räckte med dom förra dagarna då jag seriöst dog :P haha


Puss&Kram// E


Från när vi badade i örbäcken för någon vecka sen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0