städsugen

goshi vad trött jag är! har varit som en klubbad säl idag:P haha Känt mig trögare än vanligt:P

Idag har det inte hänt så mycket mer än att vi åka in till stan och va på sjukhuset. Sen gick vi en runda på stan fick med mig lite roligt hem till lägenheten :) Sen åka vi med fel buss hem:P hahah busschaffisen var typ arg, orka gå runt och vara sur hela tiden:P man dör inte av att le lite;)

Sen gjorde vi lite mat, eller älsklingen gjorde det:D medans jag bytte lite kort ur ramarna och höll på med det. och ställde in mina nya prynadsaker som jag bytte plats på typ 4242 gånger. Vet fortfarande inte vart den rätta platsen är-.- dagens ilandsproblem!  Sen efter vi ätit mådde jag illa som vanligt, sen spydde jag:P Och nej jag är inte sjuk. Utan jag gör det ibland och har gjort i många år:P hahahahaha Sen kom Frida och Ida ner, så satt vi och muppade lite =D I morgon ska vi dra och bowla :) vi vet ju redan vem som vinner dvs jag! men alltid roligt att spela:D hahaha


ne nu ska jag ta och krypa ner i en nybäddad säng! Det är fan det bästa som finns! Imorgon ska vi boka spa:) Ska bli så jäkla härligt! Både jag och älsklingen behöver det! våren har varit hemskt! Men vi får inte glömma de bra sakerna heller:) Nu ser jag framåt :)


Puss&Kram// E



ska jag förbli blond eller färga det brunt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0