taggad!

Nu är jag bra trött, tänkte snart ta och krypa ner:) Fast är ju Rocky på tv.  Den slutat lite över 1 så blir väl att lägga sig efter den :) tihihi.

Hoppas jag får svar i morgon på hur det blir till hösten om det blir jobb eller inte. Jag hoppas verkligen på att det går som jag vill :) hade varit så sjukt underbart då!:) Skulle få svar inom en vecka och i morgon har det gått en vecka:D  Jag är både taggad och jäkligt nervös!

förövrigt saknar jag min hund Ebba så jävla mycket:(
går inte en dag utan att jag tänker på henne.
För mig skulle du leva föralltid, snart har det gått 6 månader utan dig
:(
Du är mitt allt. och jag kommer aldrig kunna älska någon så mycket som jag älsar dig!
För mig är du nummer 1 och kommer alltid att vara!



Vi hörde ihop <3
det var meningen att det skulle vara du och jag!
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0