trött!!

Fy fan vilken natt-.- Inte sovit ett jävla skit. Älsklingen och jag låg och skrattade i timmar:P när vi kollade på klockan var hon 4-.-' Jag kunde verkligen inte somna. Men efter ett tag så gick det:P haha. Vaknade riktigt sent men är fortfarande vrål trött!

Idag när jag hämtade posten, låg mina kort där! fan vad snabba dom är :O Beställde i torsdags eller fredags. Så suttit och kollat egenom dom:D Måste köpa ett nytt fotoalbum :D Tänkte ändra om lite i mina tavlor:) Och byta lite bilder och så :) Men får bli när jag kommer hem för hinner inte nu,

Ska strax fixa mig lite, sen blir det att dra till sjukhuset. Sen köpa en liten present till hemmet:P hahaha. Jag vill verkligen börja renovera hallen och köket NU!!!!! Vi skulle gjort det i sommar, men vi är inte hemma då. Så vi ska ta det i augusti :)


Puss&Kram// E



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0