jag hoppas!

idag har det hänt en väldigt bra grej! En kompis jag hade för några år sedan. belv värsta ovänner och har inte pratat på 5 år :( vi hade så jävla kul och allting.

Har ikväll prata med henne och vi har bestämmt för att vi ska ses när jag kommer hem till pappa:) jag längtar redan till jag ska hem. Hoppas allting reder ut sig och att vi kan bli vänner igen! det är det jag har velat länge. det är mittt fel ifrån början, jag fuckade upp allting! och ajg ångrar det varje dag! och det jag gjorde är egentligen oförlåtligt. Men hoppas det kan glömmas!  hoppas vi kan börja om från ruta 1 igen:)

Imorgon blir det att åka till sjukhuset och sen träffa Ida och Frida:) Trevligt trevligt:)

Puss&Kram// E



jag ser helt mongo ut:P påsar under ögonen och allt.
Men yoshi är så söt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0