tvspel <3

var ett par dagar sen jag bloggade:P haha. Haft annat kul att göra:)   Idag är jag sjukt seg:P

Kan börja att berätta lite om helgen:)

Fredag: älsklingen och min 1 års dag! som inte alls blev som planerad:P vi skulle åka på spa. Men blev as cp:S Så blev inte av! så vi ska ta det en annan helg:) Så vi åt på gusto:) innan det var vi ute med Fatima och Mohammed och lekte med hundarna:) Sen på kvällen kom ida och jennifer. Så spelade vi tvspel:Dhaha sen kom även linn. Så satt vi och spelade och hade oss:P Den som förlorade fick dricka sprit:P så Jennifer blev rätt kalas:P haha Sen vid halv 2 tiden följde vi henne en bit. Sen gick ida och jag hem så gjorde vi våfflor sen spelade vi lite till:D hahaa

Lördag: Vaknade skit sent-.- Sen städade vi och tvättade här hemma:) Sen vid 7 tiden kom Mattias på lite middag:) Super trevligt:) Man åt så man nästan sprack:P hahaha. Sen blev det lite film sen kröp vi ner:P haha det var allt som hände:)

Söndag: Träffade Fatima och hennes kille och busade med hundarna:) Sen stack vi hem och då kom Ida:) Så satt vi oss och spelade vårt älskade tvspel:D hahaha. Sen efter det kom idas kille david. Så spelade vi ännu mera:P haha. VId 9 mötte vi upp Mohammed och Zandra för att dra ner till lif för att leka med hundarna:) DÄr mötte vi upp deras kompis som har en grandis:P som nova och yoshi tyckte var jätte läskig:P skrek när hanvar 1 meter ifrån:P hahaha. Sen kom även fatima och hennes kille och deras hund:) Så blev hundbus på hög nivå:) så härligt för hundarna:D

sen efter det blev vi hunriga:P så vi stack för att äta på coner:D hahaha ida och jag sjöng nog för hela västervik:D hahaha. vi kom 5 minuter innan dom skulle stänga:D som såg så glada ut:D hahha framför allt när det droppade in fler folk:P hahaha Sen stack vi hem och åt:D och spelade tvspel:D hahhaaa. Sen när ida och david drog vid 2 tiden så gick älsklingen å jag och sov:D

idag då:Phahah jag är så trött så jag vet knappt vad jag heter:P hahhaa älsklingen är och handla:D lite lyx idag:P sen ska vi äta:D sen blir det att glida till Ida och david:) Har även impulsköp en jacka idag:P haha gud vet inte hur många sommarjackor jag har:S :P

denna köpte jag:) jag missade densist den fanns på gina-.-' tänkte bara vänta en dag men dagen efter var den slut! fast den var mer grå än vit:P Men hoppas den är lika snygg som på bilden:D sen är den ju rosa med:D purelove<3



249 kr

Gina Tricot



Nu kommer det lite bilder ifrån fredagens hundbus:)



Akira,Kova,Nova och Yoshi:)




Yoshi, Akira,Nova och Kovo



Yoshi och Kovo



Akira, Kovo och Nova:)



Nova, Akira och Yoshi:)




Kovo, Nova och Akira :)



Kovo, Akira, nova och Yoshi:)

Ne nu väntar jag på älsklingen så vi kan göra mat:)

Puss&Kram//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0