wiie!

wie i natt sov jag:D somnade innan 5 och vaknade bara 4 gånger:D men känner mig fortfarande as trött:P men inatt har jag iallefall sovit:D

värmen tar fan dö på en:S är vrålvarmt-.-' överdrivet jävla skit varmt. hundarna har varit as varma så slängde in dom i duschen för en lite avsvalkning, det gillades starkt av dom små:)

Idag skulle vi storstäda för imorgon åker vi!har bara diskat. Men resten är kvar-.- det är för varmt och jag känner mig helt seg i både kropp och huvud:P så vi bestämde att vi skulle ta det ikväll och i morgon! Men huvudsaken är att disken är klar, för den som är värst. Hatar att diska-.-'

Idag skulle jag fått ett paket med kläder. Men det kom inte:S och det skulle senast vara här idag! hoppas verkligen det kommer i morgon! för annars är det kört:( för vi åker vid 3-4 i morgon!

ne nu ska jag gå ta en iskall dusch!!

Puss&Kram//E



älsklingarna <3


Kommentarer
Postat av: J e n [fotografi]

Skulle inte ni åka några dagar tidigare? :P Iställer åker ni senare haha.

2010-06-29 @ 23:08:08
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: emmy

ja det krisade med ena hunden:/ så blev senare :(

2010-06-30 @ 16:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0