;D

Puhh. viilken jävla huvudvärk jag har. Det är riktigt kvavt ute. Blir säker åska. Jag HATAR verkligen åska och är totalt livrädd för det:P  Sätter mig helst under ett täcke och skakar:P hahaha Hoippas verkligen inte att det börja åska och blixtra och skit.


Ellah inlägg om mig var fan bäst. hahaha den människan är på ritkigt galen :D Min lilla tottokompis :D hahaha. Synd bara att det tar henne 200 år att ta sig till Västervik!! Fan jag saknar  tiderna då vi var en aktiv csklan! haha jaa man börja bli gammal. det var ett tag sen man tog av sig headsetet och la gamingmusen åt sidan. HAHAHAHA 

Nee orkar inte skriva mer nu:P hahaa

Puss&Kram// E

kika även in på
www.RicoKeeda.blogg.se en toppen blogg:)





en väldigt söt liten Nova :D



en väldigt liten yoshi:D <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi får nog dra på oss headsetet och ta en liten reunion på F1 någon dag :) pew pew!

2010-05-20 @ 00:19:30
URL: http://desideriaa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0