Fotografering

Idag har hundarna blivit fotograferade av Jennica en väldigt trevlig och duktig tjej:)  http://www.jenfotografi.com/ :) Hundarna va riktigt lugna :)  vi hade även dom lite lösa. trodde dom skulle sticka direkt men inte:) Så hoppas det blev många fina bilder :D åhh vad jag längtar tills vi får dom:) Tusen tack för idag jennica:)

Orkade inte blogga igår. låg som en död säl på soffan! tror aldrig jag varit så trött i hela mitt liv. haha :P och hade migrän oxå -.- Så det va inge roligt alls! Nova va även på rymmen. hon var hos Ida i helgen. Så vi har haft det super lugnt hemma. haha. Så passade på att storstäda igår :P 

Idag har vi inte gjort mer än att handla och fotograferas, eller ja hundarna:) Sen har jag lagat lite middag nyss. Och nu vet jag inte vad som händer. Är ju sånt sjukt underbart väder ute :D

i fredags den 28 så var det 5 månader sen min älskade ebba gick bort:( jag skrev ett långt inlägg om det, men när jag nästna va klar så försvann det:'( ska ta och srkiva ett nytt. jag saknar dig ebba!!!!!!!!!! Du är mitt allt <3<3


Puss&Kram// E


min stjärna<3
min bästa vän<3
jag älskar dig. och tiden med dig va det bästa jag fått <3
saknar dig så det gör ont min prinsessa <3
7/8-97  -  29/12-09

Kommentarer
Postat av: J e n [fotografi]

Tack själv! Superduktiga vovvar :)

2010-05-30 @ 17:20:58
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0