GAAAH SSÅ SUR

jag är riktigt jävla sur. kan inte gå in direkt på vad som har hänt här i bloggen. Men jag hatar folk som ber mig om pengar. Varje månad kan jag låna pengar eller nej det är inte låna utan det är FÅ! jag är fan inte gjord av pengar. jag hade bra emd cash när jag bodde hemma.

Men nu bor jag tillsammans med min sambo  och vi har två hundar.  Så dit går alla mina pengar. Så sluta ring och be om pengar, hela jävla tiden! det rör ju sig inte om någon hundralapp utan om tusentals kronor!!! fy fan vad sur jag är!!!

Hade mamma varit här hade allting varit så jävla mycket bättre!!!!  Hon hade tagit tag i detta för längesen så det inte blev såhär!!  GAaah! mammi miss you<3<3

Ikväll blir det pizza till middag! alla skulle äta pizza idag så jag var med tvungen till det:P hahaha!!
ne nu ska jag sätta mig och sura i ett hörn eller något. hahaha


Puss&Kram// E




Old pic på mig:D hahahaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det löser sig vännen, vänskap ska inte byggas på pengar, då är det bara falskt. Skit i dom och umgås med folk som får dig att må bra ist. :)<3

2010-05-19 @ 18:53:49
URL: http://Desideriaa.wordpress.com
Postat av: josefine

blondin ;)

2010-05-23 @ 15:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0