gässssssssp!!

gäässp!!!

Är så sjukt trött! sov inte många timmar i natt som sagt:/ Inte hundarna heller dom ligger och snakar här jämte :) Små fisarna :) Tänkte faktiskt ta och krypa ner jag med!

Idag har det inte hänt så mycket :) städade som sagt och sen varit ute och busat och gått med hundarna som vanligt:) Sen gick bort till affären en runda:) Sen blev det lite basket med Albin. Ja det är väl i stortsett vad som hänt idag:)
Vädret ha varit helt underbart <3 massa kärlek på det igen:D haha Pappa ringde och sa att de hade haft ösregn och åska. Så jag hoppas verkligen inte att det kommer hit!

nee nu ska jag mysa lite med pojken min:) <3

Puss&kram// E



Finaste <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0