grillning

Inte orkat blogga idag, har knappt varit hemma. har preis lagt mig i sängen och ska strax sova, Är galet trött!!

Idagen började med att vi gick upp 11 sen åkte vi in till stan och gick lite ärende och köpte lite nya grejer till hundarna. Tyvärr köpte vi ett för stort halsband till Yoshi så ska ner och byta det. Får se om vi gör det i morgon.

Sen åkte vi hem och gjorde lite lunch och sen slängde jag mig i duschen och fixade mig. Sen vid 7 grillade vi med ida och frida och co:) Blev skit gott!! Sen efter det spelade vi kubb, tjejerna emot killarna, och ja tjejerna var ju lite bättre då :D vilket inte va oväntat :D hahaha

Ihelgen ska Nova vara hos Ida :) Så blir lite lugnt här hemma :) Men saknar redan min lilla Novis! Imorgon blir det att städa och lite så här hemma, sen blir det brännboll vid 8 tiden :)


Puss&Kram//E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0