Pöss

Jaahopp då ska man komma på något att skriva. Har hänt ett ksit idag faktikst:P Inte haft orken och på söndagar ska man ju vila. hahaha! Har inte gjort mer än jaa suttit framför datan :P haha

Hundarna har varit och badat en sväng med idag och frida :) Yoshi luktar mums just nu. haha! så den tösen ska in i duschen i morgon:D Men hon är så lätt att dushca så inget jag bävar för direkt :D haa

Imorgon ska jag till sjukan, sen kanske hänga med ölsklingne till tandläkaren och springa ett ärende på banken :) Sen köpa något nytt till hundarna:) Så det är vad som händer i morgon :)

jag har varit så jävla förbannat nu ikväll, det finns fan människor till allt!! jag tycker så sjukt synd om Jennie och lilla Rocky :( Hopaps verkligen allting löser sig!!


Nee nu ska jag spela lite sims:D hahahaha

Puss&Kram// E



Idag är små tjejern hela 8 månader:D fast dom är inte såhär små länge:D haha





Det finaste jag har <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0