sommar värme:D

igår hade jag besöksrekord:D fan vad coolt. hahaha! Men det går nog ner idag:D hahaha!! annars är det lustigt!

Har nyss kommit in ifrån att varit ute och släpphundarna i hundsaken. Dom älskar verkligen att vara lösa. Sen efter det gick vi en lite runda:) I det helt underbara vädret. Det är ju fan sommar ute:O Skit varmt och jag är as taggad på att bada:P haha  Hoppas det håller i sig så man kan bada :D

På söndag eller någon dagi veckan ska hundarna fotograferas. Camilla tipsade mig igår. Hon hade tagit jätte fina bilder på henne dotter. Så jag vill ju ha en ritkigt fin bild på mina flickor :) Man kan inte få för mycket bilder på dom :D   på tal om bilder så tog jag några idag:P hahah Jag är inte lika proffsig men edå :D hahaha

Tycker Nova har blviit så smal igen :( Det är inget fel på henne för det har vi kollat upp. Men hon äter jätte dåligt, bytt foder hur många gånger som helst. Har ett knep nu så nu äter hon riktigt :D så hoppas hon går upp i vikt snart! :)


Nova <3



En jordig Nova :) haha<3



Fin tjejen<3


Alltid samma :) ingen kan ha varsin:) haha <3



<3<3



Yoshi<3<3<3



Sötnöten<3<3



Yoshi skulle precis göra high five men jag fick inte med det riktigt:P hahahahaha



Puss&Kram// E


Kommentarer
Postat av: Maria

kul kul :) de va ju fina bilder ;)

2010-05-20 @ 16:58:44
URL: http://ricokeeda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0