stress stress!!

Stressen bara ökar och ökar! Jag känner mig tolalt sönder stressad! och helt virrig hela jag:S Sen lägga på att jag är utbränd på det är ju en jävligt bra blandning! Den sista tiden har varit toppen. Utan stress utan någonting. Men självklart skulle inte det hålla i sig. För jag har alltid sån jävla otur med precis allting -.-'  Jag orkar inte stressa mera jag vill inte stressa mera!!!! Bllää idag ska jag ägna hela dagen åt att sätta mig och spela! det är fan det enda som kan få mig på andra tankar just nu!!

Gaah behövde bara få ut det:P Jag är inte mer än männsika så, visa dagar mår man bara skit och andra så mår man bra  :) Bara att hoppas på att det blir bättre i morgon!


Nee nu sk jag dra på musik och sätta mig och game och glöma verkligheten för ett ögonblick!!


Puss&Kram// E

tack pappa <3



Miss my lovely hair <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0