Taaddda!!

Taadda då har man skaffat en ny blogg. Kände att det var på tiden :) Min design ska INTE se ut så!:P Utan det är bara förtillfället. Finns det någon som kan hjälpa mig med designen så vore det toppen!


Har storstädat lägenheten idag. Då menar jag verkligen storstädat! Va och handlade massa rengöringsmedel och skit. Sen jävla satte vi igång:P haha. asså jag hatar att lägga pengar på rengöringsmedel :S Det känns så värdelöst. Men sen lutkar det ju så gott i lägenheten efterråt så kanske är värt det endå :D haha..

Som sagt dagen började med att vi gick och storhandlade! Så nu har vi handlat för en vecka. Men det värsta va att gå hem med alla kassar:P Höll på att dö.. svetten bara rann och jag längtade verkligen efter att ha körkort. Men snart har älsklingen det! vilket kommer bli riktigt jävla skönt:)  Så idag har vi bara städat och varit ute och busat med dom små liven :) <3  fan jag är taggad på att bli bra igen! så nu kör vi!! Tack pappa för att du peppar mig iongeom detta! Du är världens bästa pappa och jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar dig! <3<3 Som du säger det är alltid du och jag i alla lägen :) <3

Jag måste länka till en toppen blogg!

Http://desideriaa.wordpress.com Min lilla tottokompis ellah! som jag saknar! Vi har samma humor, hon är lika muppad som jag:D Så vi är väl helt enkelt bäst! haha! Eller jag iallefall :)  Här kommer en bild på  min tottokompis =D





Har två riktigt trötta små fissar jämte mig :) Skönt med lite lugn och ro ibland! haha :) Kommer lite bilder på dom små :) Som inte är så små länge :O



Nova<3




yoshi <3<3



Mina fina flickor <3

Nee nu ska jag borsta tänderna =D

Puss&Kram// E


Kommentarer
Postat av: Ella

Åh lilla totton <3



En vacker dag kommer vi erövra världen med våran skruvade humor. Västervik here i come, till min bäste lille totto :):) <3

2010-05-19 @ 00:49:13
URL: http://Desideriaa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0